Assessment
& Development
Center

Realizujemy AC|DC w najwyższym standardzie

Jesteśmy specjalistami od Assessment i Development Centre. Widzą to także nasi Klienci, którzy bardzo wysoko oceniają jakość naszych usług:

Klienci często chwalą nas też za elastyczność i rozumienie ich potrzeb.

Jeśli chcieliby się Państwo bliżej zapoznać ze standardem naszej pracy lub otrzymać przykładowy raport, prosimy o kontakt z nami: biuro@hrsupport.pl.

 

Jak to robimy

Jednym z kluczowych czynników wpływających na stopień i jakość realizacji celów biznesowych i zadań przez pracowników są kompetencje "miękkie". Podczas oceny metodą AC|DC diagnozujemy poziom wybranych kompetencji i sposób ujawniania się ich w założonych, ściśle określonych warunkach. Warunki te tworzymy w taki sposób, aby możliwe było - w zależności od potrzeb i celu badania - zaobserwowanie sposobu działania osoby ocenianej w sytuacjach zbliżonych do codziennych lub odmiennych (np. trudniejszych, nowych, umożliwiających ujawnienie niewykorzystywanego potencjału...)

Czynniki sukcesu pracownika | managera

 

Tworząc lub dobierając do procesu oceny zadania, aranżujemy takie elementy środowiska działania pracownika jak: uwarunkowania rynkowe, zasoby, procesy, uprawnienia, sens działania... Osadzenie sytuacji w określonej branży i zderzenie Uczestników z danym rodzajem problemów umożliwia "zrównanie" ich sytuacji w zakresie kompetencji merytorycznych. Z kolei sytuacja zadaniowa i gra aktorska wg ścisłych wskazówek i w jednolitym standardzie umożliwia zbudowanie ostatniego ze wskazanych czynników sukcesu pracownika | managera, jakim jest zespół.

Efektem takiego przygotowania i przeprowadzenia procesu AC|DC jest rzetelna i trafna ocena kompetencji Uczestników. Oceny poszczególnych osób są porównywalne, gdyż dokonane zostają w bardzo zbliżonych warunkach.